auto proefles aanvragen
Stuur je aanvraag per mail naar info@ruberborn.nl
Autorijschool Ruber staat al jarenlang bekend als dè auto- en motorrijschool in de regio. Niet voor niets geniet je bij Autorijschool Ruber in Born een hoog slagingspercentage van wel 75% bij 1e examens en zelfs 90% van de herexamens.
Autorijschool Ruber is actief in midden- en zuid-Limburg in o.a.
Vraag vandaag nog een intest aan bij autorijschool Ruber in Born.
Op zoek naar een autorijschool in Maastricht? Kies dan voor autorijschool Ruber. Niet voor niets al jarenlang de beste uit de regio!
Autorijschool Ruber Born biedt meerdere mogelijkheden voor het behalen van je Autorijbewijs. Autorijschool Ruber Born heeft méér dan 55 jaar ervaring en durft met jou een vaste all inclusive prijs af te spreken!
Dit houdt in dat wij jou na een intake autorijles precies aangeven hoeveel rijlessen je nodig zou hebben en spreken vervolgens een vast bedrag met je af. Zéér uniek dus. Vaak biedt men minder rijlessen aan in het begin maar in de loop van de rijopleiding blijkt dat je toch weer meer nodig hebt waardoor je nooit uitkomt met het afgegeven kostenplaatje, dat is natuurlijk vervelend! Autorijschool Ruber Born doet het dus anders. Neem direct contact op voor een vrijblijvende afspraak of voor meer informatie over dit unieke aanbod.
Daarnaast biedt autorijschool Ruber ook de mogelijkheid tot losse rijlessen of een vast aantal lessenpakketten aan;
Hoelang een opleiding gaat duren is van twee factoren afhankelijk. Ten eerste zal het afhangen van het aantal autorijlessen dat een leerling nodig blijkt te hebben. Dit is weer van twee onderdelen afhankelijk namelijk de aanleg die een leerling heeft voor het autorijden en de vakbekwaamheid van de instructeur c.q. autorijschool. De tweede factor die de duur van de opleiding bepaald is de frequentie waarmee gereden gaat worden.
Een tweede stap is de aanvraag van een rijexamen. Dit is een administratieve handeling waarbij gegevens van de leerling naar het CBR gestuurd worden. Het belangrijkste document dat hier bij hoort is de: “Eigen Verklaring”, een tiental vragen omtrent de geestelijke en lichamelijke gesteldheid van de kandidaat.
Een aantal weken voor het eigenlijke examen kan een kandidaat een Tussen Tijdse Toets (proefexamen) doen. De TTT wordt afgenomen door een examinator van het CBR. Dit kan de zelfde examinator zijn, dan die het examen gaat afnemen. De TTT biedt een aantal voordelen. Op de eerste plaats heb je de hele examenprocedure al eens mee gemaakt. Je hebt al eens mogen “proeven” aan de “examenspanning”. De route die tijdens de TTT wordt gereden is van gelijk moeilijkheidsniveau als het rijexamen, je weet dus na afloop waar nog aan gewerkt moet worden.
Als je tijdens de TTT beide bijzondere verrichtingen voldoende hebt uitgevoerd hoef je tijdens je examen geen bijzondere verrichtingen meer te doen. De slagingspercentages bij kandidaten die de TTT wel deden, liggen dan ook beduidend hoger dan bij de kandidaten die de TTT niet deden. Toch zullen wij individueel bekijken en adviseren of een TTT meerwaarde heeft voor de betreffende kandidaat.
De laatste stap op weg naar je rijbewijs is het rijexamen.
Leerling-volg-Systeem
Wij houden van alle leerlingen een instructiekaart bij. Op deze kaart worden alle lessen van de leerling genoteerd. Bij iedere rijles wordt genoteerd wat er in die rijles behandeld is. Het moge duidelijk zijn dat de onderdelen gedoceerd worden van makkelijk opklimmend naar moeilijk. Tevens is het de taak van de instructeur om bij ieder onderdeel een geschikt “oefengebied” te kiezen. De leerling die na zijn eerste rijles vol trots aan een ieder vertelt dat hij al op de autosnelweg heeft gereden beseft helaas niet dat zijn instructeur er niet zoveel van begrepen heeft.
Het is de bedoeling dat iedere kandidaat aan één instructeur gekoppeld wordt. Maar door verschillende organisatorische redenen kan het wel eens voorkomen dat je rijles door een ander rij-instructeur wordt gegeven. Omdat wij gebruik maken van een instructiekaart kan deze instructeur exact aflezen wat er in die les op het programma staat. Verder stoppen wij veel energie in het instructeurs-overleg, dat ervoor moet zorgen dat al onze instructeurs op dezelfde manier de leerstof doceren.